FC2ブログ

スポンサーサイト

--/--/-- --:--

私を捨てないで、あなたが必要なの…。

2010/04/11 01:49
うん^^



今日はゆずサンのお気に入りの曲の紹介w


いつぞや掲載したかな?



今日はフルでご紹介しませう。


まずは動画から…



それでもって。

PCの方は続きみてくださいねw


LOVE / Keyshia Cole 


I used to think that I wasn't fine enough
And I used to think that I wasn't wild enough
But I won't waste my time tryin' to figure,out
Why you playing games,what's this all about
And I can't believe,
You're hurting me
I met your girl,what a difference
What you see in her
You ain't see in me
But I guess it was all just make-believe

Oh,Love
Never knew what I was missing
But I knew once we start kissin'
I found......
Love
Never knew what I was missin'
But I knew once we start kissin'
I found.....you

Now you gone,what am I gonna do
I'm so empty
My heart,my soul can't go on
Go on without you....
My rainy days fade away when you,
Come around please tell me baby
Why you go so far away
Why you go...

Oh,Love
Never knew what I was missing
But I knew once we start kissin'
I found......
Love
Never knew what I was missin'
But I knew once we start kissin'
I found.....you

I found you
Ooooooh

Now you gone,what am I gonna do
I'm so empty
My heart,my soul can't go on
Go on baby without you....
Rainy days fade away
When you come around
Say you're here to stay
With me boy
I don't want you to leave me
I need you.........

Oh,Love
Never knew what I was missing
But I knew once we start kissin'
I found......


-----和訳-----

自分があなたを満足させられるほど キレイじゃないって思ってた
あなたを満足させられるほどワイルドじゃないんだって
でも、どうすべきか考えて時間を無駄にするのはもうやめるわ
どうしてあなたは人を弄んだりするの?何が楽しいのよ
信じられないわ
あなたが私をここまで傷つけるなんて
あなたの彼女に会ったわ、本当に違うタイプなのね
彼女にあなたが求めているものを
私には求めていないってわかったわ
でも、それはただの空想に過ぎなかったのね

Oh,ラヴ
自分に何が足りないのかわからなかったの
でも私達がキスをすれば
気づくことが出来たの
愛だったんだ、って
自分に何が足りないのかわからなかったの
でも私達がキスをすれば
気づくことが出来たの…あなただったんだって

あなたが去ってしまった今、私はどうすればいいの
空っぽになってしまった
心も、魂さえも、生きていけないわ
あなたなしの人生なんて生きていけない
悲しみの日々も消えていくの、あなたが
そばに来てくれるだけで、お願い、教えて、ベイビー
どうして遠くに行ってしまったの
どうして

あなたを見つけたのに

あなたが去ってしまった今、私はどうすればいいの
空っぽになってしまった
心も、魂さえも、生きていけないわ
あなたなしの人生なんていきていけない
悲しみの日々も消えていくの
あなたがそばに来てくれるだけで
ずっとここにいてくれるって言って
私と一緒にいてくれるって、ボーイ
私を捨てないで
あなたが必要なの








いやぁ~

えぇ歌ですよね-∀-


それではw




ばばい(・∀・)ノシ



Comment Post

Name:
Subject:
Mail:
URL:

Pass:
Secret:管理者にだけ表示を許可する

Trackback

Trackback URL:
 Home 
